.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 9 decembrie 2017

Sorin Di Rokko - "Din memoriile lui Q..."

"Plasmuire...

diminetile fara tine
sunt interzise...
ca o floare ce s-a nascut in desert
in singura picatura de roua
a unei dimineti.
...ca un rasarit ce da sa rasara
apoi se opreste.
diminetile fara tine
sunt pline de soapte...
cestile de cafea sunt goale
ratiunile mele de a fi
sunt toate inapte.
...sunt ca un zbor de delfin
cand incearca aerul
plictisit de eternele-i ape.


ai sa-mi ramai in memorie
ca ceea ce nu a fost...
ca ceea ce a facut o pirueta,
mi-a umplut constiinta de curcubee
si ca un zbor frant
a recazut...
ai sa-mi ramai in memorie
ca ceva ce niciodata nu am avut
dar m-a implinit...
ca un cantec de ape
ce vine din inalt
si se opreste pe obraz
inghetand de mirare.

ai fost ca un zbor mut
in care pasarile au inceput dimineata
legate la cioc
un cantec din ala de jaz
in care negrii au fost furati
si dusi pe o planeta
cu inima de beton

ai sa-mi ramai in memorie
ca unica mea memorie...
o rapsodie cantata de vant
printre copacii ce mi-ai rasadit in fiinta.

tu esti ultimul meu
armaghedon...
si-ai fost doar plasmuire
si te-am crezut atat de vie."



(Leszek Paradowski Photography)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu