.

"Etica: efortul seninătății de a înțelege lacrimile."
(Andrei Pleșu)

luni, 31 august 2015

......



,,De as avea hainele impodobite ale cerului
Cusute cu raza de soare si de argint,
Albastrele, stersele si negrele haine
Ale noptii, ale luminii si ale penumbrii,
As intinde hainele sub picioarele tale;
Dar eu, saracul de mine,n-am decat vise;
Mi-am intins visele sub picioarele tale.
Calca usor, caci pasesti peste visele mele.''


- atat de frumos scria Yeats despre visare -







"Am avut nevoie de toată viața ca să înțeleg că nu trebuie să înțeleg totul..."
- Rene Coty







”Balanta – Uriel – Ingerul dorintelor constructive

Nativii din Balanta primesc ajutorul lui Uriel care tine sub control dorintele distructive. Nevoie de echilibru si armonie este cea care tine aceasta zodie in parametru optimi. Uriel este cel care da Balantei puterea de a crea echilibrul si de a-l mentine chiar daca asta presupune efort continuu, care in mod obisnuit ar obosi pe oricine altcineva. Uriel este cel care se opune impunerii pacii prin razboi. El este cel care ajuta Balanta sa mentina echilibrul interior si exterior prin utilizarea de mijloace sociale, artistice si estetice. Uriel este cel care face din Balanta o creatoare a armoniei in Univers, caci dincolo de planul fizic, Balantele pot lucra si in plan spiritual si este bine sa faca acest lucru in deplina cunostinta de sine.”


” Cantecele pasarilor sunt sunete pe care majoritatea oamenilor le găsesc liniștitoare.
Există un motiv pentru asta.
Timp de sute de mii de ani am învățat că atunci când păsările cântă, lucrurile sunt sigure.
Când se opresc este cazul sa fii îngrijorat.
Recomand 5 minute de ascultat pasarile, zilnic, dar nu exista doze maxime.”
de Julian Treasure

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu