.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 4 septembrie 2014

in spațiul si timpul meu

Nu de mult m-am ”lovit” de un citat...tare - ”munceste, citeste, calatoreste” 
Hait, mi-m zis, cum să le-mpac pe toate-n spațiul ăsta de numa 70 mp cu propia-mi existență-n timpul-măria-sa-stăpânul?
Așa că... am lipit citate pe pereți, inclusiv pe podelele pe care le frec și, îmi iau bastonul călătorind de la o fereastră la alta...
Încetinesc la Nord, că acolo am biblioteca, (mamăăă, și câte piramide, câte minunații vechi si străvechi, numa-n doua-trei  cărți!) și fac poze cotoarelor de cărți, așezate în așa fel ca din titlu să iasă o fraza :)))
La Sud, am tabloul cu hergheliile de cai și... ușa de intrare/ieșire (aici începe călătoria lăuntrică. :D )
...
Și uite așa mă apucă noaptea, și se face tarziu, și intru forțat în starea alfa, si... nu-mi mai dau seama dacă mi-am făcut norma! 
:))) 

2 comentarii: