.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 7 martie 2014

Castigatorul ia tot...



”Nu vreau sa mai vorbesc
Despre lucrurile prin care am trecut
Desi ma doare
Acum totul este istorie.

Mi-am jucat toate cartile
Si asta ai facut si tu
Nimic in plus de zis
Nici un as pe care sa-l pot juca.

Castigatorul ia tot
Pierzatorul ramane umil
In fata victoriei
Asta e destinul lui.

Am fost in bratele tale
Gandidu-ma ca acolo imi e locul
M-am gandit ca are sens
Sa-mi construiesc un gard
Sa-mi construiesc o casa
Gandidu-ma ca o sa fiu puternica acolo
Dar am fost o prosta
Jucand dupa reguli.

Zeii pot sa arunce un zar
Mintile lor sa fie reci ca gheata
Si cineva aici jos
Pierde pe cineva drag.

Castigatorul ia tot
Pierzatorul trebuie sa cada
E simplu si banal
Nu am de ce sa ma plang.

Dar spune-mi daca te saruta
Cum te sarutam eu?
Simti acelasi lucru
Cand iti spune numele?

Undeva in adancul sufletului
Trebuie sa stii ca mi-e dor de tine
Dar ce pot sa spun
Regulile trebuie respectate.

Judecatorii vor decide
Si cei ca mine se vor supune
Spectatorii show-ului
Vor ramane mereu retrasi.
Jocul incepe din nou
Iubit sau doar prieten
Ceva important sau nu
Castigatorul ia tot.

Nu vreau sa mai vorbesc
Daca te intristeaza
Si inteleg
Ai ajuns sa dam mana de la revedere.
Imi cer scuze
Daca te face sa te simti prost
Vazandu-ma asa de tensionata
Fara incredere de sine
Dar vezi tu
Castigatorul ia tot...
Castigatourl ia tot..”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu