.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 17 octombrie 2013

un exercițiu...


 
Câteodată mă cuprinde o cumplită spaimă că aș putea fi forțată să renunț la personalitatea mea.
Trebuie să-mi consult propia-mi lege interioară și, in funcție de câte încălcări ( cu voie sau fară de voie ) am săvârșit, să iau o pauza pentru exerciții spirituale.
Prima misiune ar fi să las anotimpul in pace si să-mi curăț casa prin toate ungherele pâna dau de amintiri reprimate, sa frec ferestrele si podelele ca sa am o infimă plutire, să-mi scutur așternuturile si hainele pâna cand imaginarele aripi sunt gata de zbor si, tuturor ustensilelor ce-mi servesc gustul, mirosul si vazul, sa le dau stralucire ca și când duhul lor ar hărăzi destine....

Hmmmmmmm!!!
Și, de voi, n-o să-mi fie dor...pâna n-o să-mi leg propiu-mi demon in lampa de pe hol, sus pe tavan, la-nălțime...măcar pâna la următoarea pauza de exercitii spirituale .
:))))

- pictura: Duan Zhen Zhong

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu