.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 5 septembrie 2013

piramide



Am intalnit Femeia-ca-o-Zeita ...
Ea a cerut Nemarginitului Spirit , ca Omului-pe-care-il-iubea , sa-i dea puterea , doar, sa-si traiasca Viata .
„Asa-sa-fie!”
S-a zis !
Si, Femeia-ca-o-Zeita, si-a ridicat o piramida invingand...doar Timpul .
Si-nsingurata a pastrat Iubirea !


Eu nu am plamada de zeita si-i cer Nemarginitului sa dea puterea Omului-pe-care-il-iubesc sa lupte ca sa-i fiu alaturi .
De nu are asta-n Planul LUI , atunci sa-mi dea mie puterea ca sa uit .
„Asa-sa-fie!”
A zis !
Si-am ridicat o piramida ce mi-a-nvins Iubirea .
Imi amintesc cat de mult mi-am iubit Omul ...Atat de mult incat nu as putea sa mai iubesc in viata asta ...
Nici macar pe el .


Dar...Timpul ma cara–n alta viata si sigur am sa cer :” Omului-pe-care-il-iubesc , te rog, sa-i dai puterea sa lupte ca sa-i fiu alaturi . De nu ai asta-n Planul TAU , da-mi mie puterea ca sa-mi mai ridic o piramida !”
„Asa-sa-fie!”
Tot va zice ...
Pana cand, in Planul LUI ce-l are pentru mine ...nu va mai fi loc de piramide .
Si, nu intr-un sfarsit, va da putere Omului-pe-care-il–iubesc sa lupte...
Si sa-i fiu alaturi !

( - pictura: Anabela Faia )

repostare

2 comentarii: