.

"Etica: efortul seninătății de a înțelege lacrimile."
(Andrei Pleșu)

joi, 26 septembrie 2013

azi, douazecisisaseseptembriedouamiitreisprezece, am implinit 59 de ani!

...fluviul numerabil al anilor va irosi totul, nu si ceea ce a agonisit sufletul...
N-am stiut...decat cum sa arunc voalul peste clipa trecuta, ca sa nu-mi vada lumea decaderea biologica sau vraja si amarul cunoasterii.
Numai acest voal arde cu o valvataie frumoasa :)))
Dar cand nu-i focul curat, indiferent de ce mistuie
?
 
 
*
 
M-am trezit intr-o zi cu doua pete albe-n tample ..
In loc sa ma rusinez, imi pieptan parul spre spate si astept ca radacinile din inima, adanc infipte, sa soarba ...cerul.
Poate, pana-n crestet, albindu-se!
 
 

8 comentarii:

  1. Să ai parte de o viaţă lungă şi frumoasă, luminată de iubire ! LA MULŢI ANI FERICIŢI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! >:D< Eu stiu?...60 - 1 , e o varsta lunga :)))

      Ștergere
  2. :)
    Asta-mi place! Înseamnă că mi-am făcut bagajele. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia ai inceput vacanta! Sa fie cat mai lunga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ai dreptate! Multumesc!
      Urmez si niste sfaturi ...

      http://filedelumina.ro/2013/07/08/sfaturile-medicale-ale-unui-detinator-al-premiului-nobel/#ixzz2gAieoJRc

      Ștergere