.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 9 iulie 2013

RUGĂCIUNE



"Nu îti cer mai multa lumină, o, Doamne, ci ochi pentru a vedea ceea ce este; 
nici un cântec mai dulce, ci urechi pentru a asculta melodiile prezente. 
Nici o forță mai mare, ci doar de a utiliza drept capacitatea care este în mine. 
Nici mai multă iubire, ci arta de a schimba o indiferență în compasiune, 
Nici mai multă fericire, ci să simt prezența ei copleșitoare, pentru a dărui celorlalți tot ceea ce eu am ca și curaj și bună dispoziție. 
Nu îți cer, Doamne, nou dar, ci arată-mi drumul justei utilizări a comorii prețioase, pe care am primit-o de la Tine. 
Învață-mă să domin toate fricile,și să gust sfânta bucurie; să fiu prietenul care îmi doresc să-l fiu și să ascult cuvintele Tale de adevăr. 
Să iubesc pur, să caut corect, să mă înalț cu toate forțele mele. 
Să fac să trăiască în armonie toate sufletele, în perfecta măreție a libertății."


Florence May Holbrook

3 comentarii:

  1. Imi place cum este pusa in scena, interesanta viziune! O muzica de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Impecabil!
    Mulţumesc, Nima.

    ps.
    Star Trek decor, dar veritabilă atmosferă!

    RăspundețiȘtergere
  3. O alegere inspiratã!
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere