.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 7 mai 2013

Păstrează-mă ca pe o taină ...


''Atunci când aurul este în pământ, tuturor le place si îl caută.
După ce el este asezat ca o coroană pe capul unui om, întunericul invidiei si urii îi umbreste strălucirea.
Preschimbă-mă în aur tăinuit, în cea mai ascunsă comoara a Ta, astfel ca nimeni să nu mă poată afla înafară de Tine.
Fiindcă atâta vreme cât Tu mă cunosti eu sunt cunoscut.
Atâta vreme cât oamenii mă cunosc, numele meu este sub îndoială.
Păstrează-mă ca pe o taină pe care invidia să nu o poată descoperi.
Fii mai întelept decât mine si nu mă descoperi nimănui.
Cu adevărat, eu Te-am avut ca pe taina cea mai de pret, descoperindu-te lumii, dar lumea m-a batjocorit.
Căci invidia batjocoreste atunci când ea nu poate pune mâna pe ceea ce invidiază.''
 
( Sf. Nicolae Velimirovici )
- foto: Daisuke Yokota
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu