.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 6 aprilie 2013

cu viroza...de la stanga la dreapta

Dragilor, intrucat m-a cumintit laringele inflamat de hoarda unei viroze, si, decat sa latru chinuit prin casa, m-am asezat mot in varful patului si, astept sa treaca ora „benefica” a compreselor :)) – ar trebui sa fac o poza sa-mi admirati „eroismul” -
 Asaaa, parca ce-ncepusem sa va spun ?
Aaa?
Da…
Daca nu-mi „prind” propia-mi psihologie, mai bine ma-nclin spre dreapta creierului si  rascolesc dupa o filozofie "dupa-chipul-si-asemanarea-mea" (de parca psihologia nu a ramas de fapt tot a filosofiei :))
Dar, in orice parte as lua-o ( in cap ), dau de "eu", dau de "tu" ...
Rad eu rad, dar as fi preferat ca asta ( egoul ) sa mai stea si-n degetul mic de la piciorul...hmmm …oricare din ele …iar creierul doar sa proceseze fara sa-mi acapareze amintirile si sa le transforme in materie ( „ amintirile sunt inregistrate in celulele creierului” ).
Daca o trauma distruge acele celule…pierdute pentru totdeauna sunt si amintirile ( „memoria este materie, ea poate fi distrusa”).
Si, ca sa nu ma-ncing peste 38 grade…mai pun o compresa :)) mai ales pe cap, si, raman cu voi „pana moartea ne va desparti”
Caci odata cu creierul, se duc amintirile minunatiilor si minunatilor din aceasta lume.
Deci..
 

- pictura: Rahaf Dk AlbAb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu