.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 26 ianuarie 2013

fantana


Ma sprijin de lemnul invechit, ce margineste fantana.
Si aplecandu-ma, imi raman ochii, in ochiul apei, masurandu-i adancimea.
Chipul meu se reflecta si mintea mi se zbate, cautand asemanarile
si neasemanarile oglindite.
Pana cand… gandul aluneca , dincolo, in adancul ascuns, luandu-mi prezentul si soapta trecuta.
Nici dorinta nu se  mai intinde , in fata, ca puntea.
 
Dintr-odata, intrezaresc, cum, lemnul invechit, sub palme, imi curge...
„Marginea”-i doar o rapida miscare spre centru, si-aceasta transcede, dand urmatorului spatiu , iluzia de marginire…
 
Ha!
Ma umple uimirea !
Clepsidra-i numa’ parte din infinita coloana.
...
Fantana  se reflecta in mine, si, raman, numa', ochi in ochi cu… cerul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu