.

"Etica: efortul seninătății de a înțelege lacrimile."
(Andrei Pleșu)

miercuri, 21 noiembrie 2012

- miercurea fara cuvinte ( 67 )


initiativa : http://vis-si-realitate-2

22 de comentarii:

  1. Frumoasă compoziţie.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place mult compoiția și îni plac curmalele în forma asta,nu uscate !
    Super !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Flori, inger si fructe... foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Dar o secunda , cat asculti un falafait de aripi, face cat toate zilele cat te-ai concentrat sa desenezi un fulg :)))

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. nu sint curmale sint smochine,,,btw tu l-ai pictat? f frumos

      Ștergere
    2. karma...:)) nu ma las ! Adun pietroaie si ma disciplinez , insistand pe fiecare detaliu ! Asa cum pot :)

      Ștergere
    3. ema...este numai un moment din ziua unei pensionare :D

      Ștergere
  6. imi place bolovanul pictat, se potriveste perfect sub flori, iar smochinele imi fac pofta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Smochinele , proaspete , sunt un deliciu :)))

      Ștergere
  7. Ingerul si floarea sunt ok! Dar smochinele... maine ma duc sa îmi cumpar! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E grozav momentul in care musti ! :)) Si-apoi...fara cuvinte !

      Ștergere
  8. o minune combinatia pe care ai facut-o! o armonie perfecta! felicitari pentru frumoasa pictura!
    PS: in Italia fac intotdeauna cura cu smochine culese de mana mea, stiu ca sunt delicioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. >:D< Eu , de curand , am descoperit smochinele proaspete :D

      Ștergere