.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 5 octombrie 2012

N-am sa va spun...




 
"N-am sa va spun pe cine-am iubit, dar am iubit
N-am sa va spun pe cine iubesc, dar iubesc.
Cand bate vantul peste delta, trestiile
Lin se leagana, vii se leagana, vii fosnesc.

N-am sa va spun pe cine astept, dar astept.
Inima n-are aripi, dar deseori zboara.
Toate cantecele lumii, toate, s-o stiti,
Incap intr-un flaut, intr-o vioara.

Cerul n-are margini, stelele au,
Miez si margini de foc are si soarele.
Vantul de seara mi-a spus c-o sa moara
Dac-o sa-i rupeti in drum picioarele.

Ce sa fac, dudule? Incotro s-o apuc?
Ma striga din patru parti zarile.
Muntii cu paduri cu tot mor sufocati
Si-n curand o sa moara sufocate si marile.

N-am sa va spun pe cine-am iubit, dar am iubit,
N-am sa va spun pe cine iubesc, dar iubesc,
Crangurile sunt pline de flori si de iarba
Si de arbori plapanzi care cresc."
 
 
( Zaharia Stancu )


4 comentarii:

  1. Adevărat spune Zaharia Stancu!
    :)
    Eu iubesc un înger. Să fie oare, un păcat?
    Spune-mi tu, Nima, dacă ştii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa fie Iubirea un pacat?! Este ceva FIRESC, NATURAL..
      Parerea mea ...este ca esti prea mintoasa si strici pacea acestei stari , chiar cu "Să fie oare, un păcat?".
      Odata, demuuuult, am iubit si eu un Inger. Dar l-am "uitat" pentru un muritor de rand .

      Daca Biblia imi povesteste despre Ingerii care au cazut iubind pamantencele...eu cred ca noi, pamantencele, urcam atunci cand iubim Ingerii >:D<

      Ștergere