.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 10 iunie 2012

ReiKi - respect, smerenie, toleranta...


Initierea in Reiki m-a asezat la inceputul unui drum... un drum al autocunoasterii.
M-am folosit de “ceea ce sunt" -  mostenirea genetica, educatie, si puterea mea de analiza si reflectie - atenta fiind sa-mi re/cunosc limita fizica, psihica …
M-am izolat  zilnic si, cu rabdare , am descoperit, in  ora de autotratament, dimensiunile care se intersectau in corpul meu.
Mi-am folosit simturile date - ca sa mi-l gasesc pe al saselea.
M-am folosit de intunericul de dupa pleoapele stranse - ca sa ajung la lumina din mine.
Si-n nemiscare si tacere mi-am ascultat ...propiu-mi sunet.

Dar, mi-am re/cunoscut emotiile superioare  numai in prezenta unui om .
M-am apropiat linistita de nelinistea celui din fata mea si am lasat , sa se-ntample...numai spre binele lui.
Daca mi-era prieten imi recunosteam iubirea conditionata de …relatia in sine, daca era un neprieten ma retrageam din iubire neconditionata :))
Nu spun ca intelectul (atat cat am ) nu m-a ajuta...
Pentru mine calea inimii a fost, insa, hotaratoare .

ReiKi este...simplitate - n
umai punerea mainilor cu intentia - spre binele suprem al omului


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc !
      Inca mai scriu...din aduceri aminte ( din 2000) si din clipa de fata . >:D<

      Ștergere
  2. am zis eu ca esti din tara Cristianei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee... am zis mai demult, acum am probe!
      uite!
      http://cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.ro/

      Ștergere
    2. Stiu blogul Cristianei, si-l citesc cu atentie . Mi-e draga Chris..dar sunt cu mult in urma ei .
      Chris STIE, eu inca bajbai...

      Ștergere
  3. bajbai, probabil, dar bajbai ACOLO, in lumea aia!
    io p-aici, cu ierburi, cu nori...

    RăspundețiȘtergere