.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 31 mai 2012

...ne/ingaduit

Nu-mi mai arde gatlejul de intrebari si nu-mi mai ascund goliciunea ( si-a trupului ? ) in vechi filosofii cu brizbrizuri futuriste :D
Nimic nu-i nou sub soare !

Asa ca...
Pandesc clipa de fata cu atentie, doar-doar imi va scartai creierul dintr-un ungher uitat , lasand cale deschisa unei ...revelatii :D
Raman cascata , recunoscand un PUNCT si fara sa ma opresc doar la un punct de vedere ( desenez la repezeala un punct si langa el un ochi deschis :))), imi intregesc imaginea gasindu-l ca sectiune printr-o LINIE , ea fiind doar o „trecere” printr-o SUPRAFATA , pe-aceasta intuind-o cum taie un CORP...

Mai departe ?
Am intrecut masura fortandu-mi CORPul intr-un exercitiu, ca sa poata Mintea sa-mi prinda secunda de dinaintea unui gand.
Reusisem s-o trec de senzatii, de “aluatul saducheilor si al fariseilor”, si s-o adun in credinta care nu are nevoie de… credinta :))
Imi fremata Spiritul, dornic sa sparga bariera materiei, dar CORPul s-a impotrivit fiindca nu stia ce sa faca !
Nu avea aceasta ingaduinta.
Nu se ridica din adancul psihicului meu forta care sa-mi ingaduie urmatoarea DIMENSIUNE.

Si asa am pierdut clipa de fata ...


(imaginea: Jarek Kubicki )
*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu