.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 1 februarie 2012

miercurea fara cuvinte ( 35 )






(initiativa : intre vis si realitate )

30 de comentarii:

  1. interesanta combinatie...galbena gutuie este atat de apetisanta iar trandafirul chiar si asa usor trecut pare delicat parfumat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai adus aminte ce toamna frumoasa am avut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. RobertN...
    Inca mai miroase prin camara .

    RăspundețiȘtergere
  4. mii de culori se imprastie pe masuta

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicateţea detaliilor ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Telefonul ala nu prea pare din acleasi film. In rest adevarat tablou de natura moarta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mamaaaaa !
    Mi-am amintit de gutui la cuptor cu rata umpluta !....Delicioaseeeee rau !

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasă natură moartă!
    O compoziție a culorilor.Mi-a plăcut mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. o compozitie parfumata! quart roz, petale de rtandafir, gutui... oh! ce arome si câta finete!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai că mă duce cu gândul la o pictură imaginea ta. Este frumos aranjamentul, îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    Sarut'mana, Nima!
    Minunat... cu exceptia telefonului.
    O zi frumoasa si parfumata.
    Las la portita... ghiocei.

    RăspundețiȘtergere
  12. Doru...
    Eiii...nu prea am fost atenta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. andreiraduM...
    Dap !
    Multumesc pentru ghiocei ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos aranjament si clar mi-ai facut pofta de gutui :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Cris-Mary...

    Le-am mancat ...asa fara rata !:)))

    RăspundețiȘtergere
  16. frumos tablou...pietrele sunt atat de delicate si misterioase...viata e reprezentata de gutui, moartea - de trandafirul uscat...
    telefonul te coboara din visare :)

    http://rokssana.wordpress.com/2012/02/01/miercurea-fara-cuvinte-40-amintiri/

    (am pus codul ala de 5 ori...asa ca incerc si anonim)

    RăspundețiȘtergere
  17. rokssana...
    Am schibat cate ceva la comentarii , dar ...nu prea ma pricep .
    Multumesc de vizita >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. mereu m-am intrebat, daca langa niste cristale, purificate corect si incarcate energetic, asezi fructe, mancare sau o sticla cu apa, le influenteaza. eu tin sa cred ca da.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A dreptate. Intra imediat in rezonanta cu subconstientul tau. Si asta nu stie de gluma ! :D
      Nici piatra !Daca intentia ta este sa te protejeze - te protejeaza .>:D<

      Ștergere