.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 20 decembrie 2011

oamenii...

"Micul prinţ străbătu pustiul şi nu întâlni decât o floare. O floare doar cu trei petale, o floare atât de neînsemnată.

- Bună ziua, zise micul prinţ.

- Bună ziua, zise floarea.

- Unde sunt oamenii? întrebă cuviincios micul prinţ.

Floarea, cândva, văzuse trecând pe acolo o caravană.

- Oamenii? Să tot fie, cred, vreo şase-şapte la număr. Cu ani în urmă, i-am zărit o dată… Nu se ştie însă niciodată unde-i poti găsi. Îi poartă vântul. Ei nu au rădăcini, şi asta-i stinghereşte mult.

- Rămâi cu bine, rosti micul prinţ.

- Te du cu bine, zise floarea."

(Micul Prinţ - Antoine de Saint-Exupery)

4 comentarii:

  1. Oamenii...rari şi nestatornici, nu?
    Cam aşa sună metafora.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O poveste deosebita, le-am citit-o copiiilor mei si le-a placut mult, de asemenea au pus si multe intrebari, nu credeau ca oamenii pot fi asa de ... rari. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. RobertN...
    Si eu le-am citit-o baietilor mei . Chiar ne-am inspirat din desenele cartii .
    Acum barbati fiind, mi-au zis ca mai bine-i duceam la lectii de box :D

    RăspundețiȘtergere