.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 18 decembrie 2011

- Life in Pictures ( 9 ) : corespondenta simbolica





initiativa : Costin Comba Photo Blog

24 de comentarii:

  1. Foarte frumos. imi aminteste de gradina bunicii!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Colosală ideea postării!
    Timpul, grav, gravitaţia, fără milă!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa...sugestiva idee...
    da...timpul...

    RăspundețiȘtergere
  4. ...m-am pierdut printre mere !!!...
    Îmi amintesc cum am stat cândva la o mânăstire, cu un măr din livada care cobora blând spre o vale, spre oraş... Printre mere, mere în sus... mere pe jos... De aceea mi-am adus aminte... ca şi aici, la tine... vorbeam cu un viermişor şi până la urmă i l-am lăsat dânsului...
    Da... era la Dragoslavele... prin 2005 sau 6... Loc de rai... lângă banca din spatele bisericuţei este un vârtej energetic uluitor...

    Îţi îmbrăţişez revenirile, întotdeauna, sufletul - mereu ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Eram fascinata de fructele acestea in copliraie, mergem in Herastrau si imi aduceam acasa si ma jucam cu ele. Imi amintesc perfect mirosul lor. O duminica minunata! Sugestive imaginile cu titlul postarii ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Administrator ...
    Si eu astept sa devin bunica :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. pandhora...
    >:D< Sau..."ce e sus e ca si ce e jos "

    RăspundețiȘtergere
  8. Cris-Mary...
    Nici macar nu stiu cum se numesc :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Stii la ce ma ghandeam, ca parca este similar cu viata omului.Ajungi sus, drept ca un brad, apoi incep sa apara grijile, una cate una, te sufoca, iti ia din libertate si usor usor incepi sa iti pierzi visele, unul cate unul.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiu ce fructe sunt sau daca-s fructe...

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase imagini! Inca n-a sosit zapada. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristi ...
    Inca NU ! Azi a fost soare...

    RăspundețiȘtergere
  13. Copacii sunt efortul nesfârşit al Pământului de a vorbi cu cerul.


    Rabindranath Tagore


    O zi plina de zambete!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase imagini!
    Frumusete naturala mai mult decat perfecta!

    RăspundețiȘtergere