.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 6 octombrie 2011

Григорий Лепс - Что может человек?

30 de comentarii:

  1. 'Minineatza!

    Şto mojet celovec?
    :))
    Pai ar cam fi cateva lucruri:
    - educatia;
    - cunoasterea;
    - constiinta
    ... si or mai fi fiind si altele.

    p.s. tot astept raspunsurile tale cu privire la Blue.
    O zi de mare arta. La portita tot... nasturasi

    RăspundețiȘtergere
  2. AR..."sa-mi-fie-de-bine-dupa-dejun" :))) iar tie "sa-ti-fie-de-bine-dupa-orice-pentru-ca-esti-tanar"!
    Tema canrecului ete de cand lumea. Mie-mi place "exprimarea" lui Grigoriy Leps.

    p.s.
    http://www.almeea.com/cat-de-mare-e-puterea-cuvantului-enorma/

    - Cate "raspunsuri" vrei pentru un "iarta-ma " ?
    Eu il spun mereu ...si dupa el sunt foarte atenta , nu la "mama-cine-sunt-si-ce-stiu-eu", ci,la cate dezechilibre pot declansa in celalat (seman cu mine dar nu asemeni mie)...care ar putea fi: "eu sunt aia" , "eu sunt" ( asta am citit-o in codul lui Moise :D ) .

    - Mai bine-ti dau reteta de ciorba :)))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place si cum arata Grigoriy Leps :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mamaaaa, cate greselute la scirs !!!
    Iarta-ma !

    RăspundețiȘtergere
  5. - Ce-mi trebuie ca sa fiu ...porumbel ?

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    esti simpatica si dulce. Imbratisare maaaaaare, perfect rotunda.
    Legam cuvintele intr-un joc numit EBA? Daca mai scoatem si vocalele, am putea spune ca a scris EBA 100%.
    :))
    Sa ne fie de bine tuturor, pentru ca suntem creatia LUI!

    :)
    Nu e exprimarea cantaciosului, este exprimarea rusilor. El doar isi pune amprenta.

    P.s.
    1. "cat de mare e puterea cuvantului - ENORMA" - nu sunt de acord cu ea.
    Puterea cuvantului este atat cat fiecare om ii atribuie.
    Daca cineva ti-ar vorbi in africans, cuvintelor respective nu le-ai da greutate pentru ca nu le-ai intelege.
    Adica:
    cuvintelor le dam o semnificatie, apoi le investim cu valoare. Cu cat dai valoare mai mare unui cuvant, cu atat vei fi afectata de el,ori de cate ori il vei auzi... la adresa ta.
    Asadar, almeea, balmajeste jumatate de adevar. Cealalta jumatate o lasa sa o descopere "cautatorii spirituali".
    :)

    2. Il spui mereu? (pe cuvantul iarta-ma)
    Nu prea am citit "iarta-ma" pe blogurile pe unde te invarti. Si nici mie nu l-am auzit spunandu-mi-l. O fi fost in surdina.
    :))
    Dar daca simti nevoia sa spui mereu iarta-ma, inseamna ca frumoasa ta constiinta e cam impovarata de aglutinari (nu se stie daca este cauzata de mintea care te minte, sau taman de mintea care nu te minte).
    :)

    Ai citit in codul lui Moise, ca "semeni cu tine" dar "nu esti asemeni tie"?
    Hm...
    Interesant ce citesti tu. Spune-mi si mie la ce pagina ai citit asta, sa vad daca inteleg si eu acelasi lucru.

    Eu sunt onest si fata de cei din jur si fata de mine insumi. Nu cer iertare ca si cum as spune "buna ziua".


    Cer iertare cuiva, daca consider ca am gresit, sau daca acel cineva imi spune ca am gresit fata de el, si cu ce anume (evident, din punctul lui de vedere).
    Asadar daca tu stii ca am gresit fata de Blue, si te simti obligata sa-mi atragi atentia asupra acestui aspect, fa-o pana la capat.
    Jumatatile de masura sunt doar pentru puturosi, pentru cei care vor sa lase urme de mister, sau pentru cei care vor sa ascunda ceva, sau pentru cei care vor sa para importanti.

    :)
    Da-mi si reteta de ciorba.

    :)
    Ce-ti trebuie ca sa fii porumbel? De ce ai vrea sa fii porumbel? De ce vrem sa fim mereu altceva decat ceea ce suntem?
    Poate ca nu ne place ce raspundem la intrebarea "cine sunt eu si ce sunt eu"???
    :)
    Las la portita... flori de cactus, multicolore.

    RăspundețiȘtergere
  7. Grigorie Leps - Ce poate face un om să fie?
    ..asa e mai bine..:D recunosc, am folosit translatorul sa inteleg ce spui acolo :D
    ..sa fie, adica sa existe sau sa traiasca?
    ...tinand cont de faptul ca din batrani se zice" esti cine vrei tu sa fii", cred ca trebuie sa faci exact ce poti pentru a fi ce vrei...
    M-am invartit in jurul cozii, nu ?! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. AR...
    1 - asta-i "misto" si nu-se-cade ;)
    2 - pe unde ma invart ? ...doi -trei ...
    - Ia de vezi ! Nu cred ca ai scapat !
    - nu simt NEVOIA , doar GRIJA
    - maaaare greseala ...am scris "seman" in loc de "seaman"-"semen" ( iarta-ma !)
    - constiinta impovarata ? ( o ieiiii !)
    - recunosc, sunt o puturoasa ! ( chiar o ieiiii !)
    - bineeeee, tu esti perfect ! Eu recunosc ca am gresit fata de Blue ...am trecut tacand
    - In "codul lui Moise" am citit EU SUNT AIA , EU SUNT

    - Daca iti tre atatea sa fi OM
    " - educatia;- cunoasterea;- constiinta
    ... si or mai fi fiind si altele."
    de ce nu te-as intreba ce-mi tre sa fiu porumbel ( tie iti plac porumbeii )

    RăspundețiȘtergere
  9. Nima, dragă Nima!
    :)
    Metaforele sunt ca perlele, ele au valoare doar pentru cine înţelege cu ce are de-a face.
    De ce ai vrea tu să fii un porumbel cu plumbi de picior?
    Căci porumbel alb eşti deja, dar de data aceasta nu duci un pergament ci ditamai plumbul.
    :))
    Te îmbrăţişez şi mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. PS. Am greşit, am iertat, am mulţumit şi tac.
    E şi asta o formă de a iubi. Fără să ies "în faţă".

    RăspundețiȘtergere
  11. Reteta de ciorba :

    Toci marunt sau razi, urmatoarele legume:

    ceapa -jumatate
    morcov
    telina
    pastranac
    dovlecel
    ardei gras
    jumatate ardei iute
    1-2 cartofi cubulete
    3 rosii
    o capatana intreaga de usturoi asa cum este cu frunze - se scoate cand este fiarta ciorba
    o jumatate lingurita de seminte de chimen

    - se presara sare dupa gust sau condimente din legume care au sare
    - se stropeste cu 5-6 linguri cu ulei de masline

    - se aseaza oala la foc foarte mic( chiar pe o plita), se acopera cu capac si se lasa pana legumele isi lasa sucul lor propiu ( cartoful este moale)
    - se adauga suc de rosii, apa si bors dupa gust ( de gustibus non est disputandum :)))
    - dupa ce clocoteste se stinge focul
    - se adauga cateva fire de marar tocat si o legatura de leustean

    - Si fiindca mancarea o preparam pentru Dumnezeu ...o inchin :"In numele Tatalui, a Fiului si a Sfantului Duh. Amin "
    Si noi ...o mancam :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ganguritu...
    Mi-a placut ce-ai spus.
    Este imposibil ca atata vreme cat TRAIESTI sa nu experimentezi CE ESTI !

    RăspundețiȘtergere
  13. :)
    Nima, nu e niciun misto. Am vorbit foarte serios.
    Cuvintele nu au nicio valoare atata timp cat omul nu le incarca cu o valoare.

    A cere iertare e o GRIJA?
    Vai, cum nu i-am spus lui X "buna ziua"? Daca contabilizeaza ierarhiile superioare si nu mai intru in sferele inalte?
    (acum am facut misto, si mi-o iau)
    :))
    A cere iertare trebuie sa vina din acea particica a tartacutei responsabila cu emotia (adica cu sufletul).
    Daca spui "iarta-ma" doar asa, de complezenta, sau ca-ti spune cineva sa faci asta... mai bine ii spui sincer ce gandesti sau taci.

    :)
    Nu, nu sunt perfect.
    Pentru ca Dumnezeu nu ne-a vrut perfecti, ci imperfecti... tocmai pentru a fi unicate si nu productie in serie...
    :)
    Eu nu consider ca am gresit fata de Blue, ba dimpotriva, consider ca ea mi-a gresit... dar nu am nevoie sa-mi ceara iertare, pentru ca nu sunt popa, prefer sa-i doresc binele si astept clipa cand voi citi, auzi, ca s-a rupt de metehnele vechi, ca nu mai e vulnerabila, ca e puternica si ca nu-si mai doreste moartea.

    Te-am intrebat pagina si tu-mi raspunzi cu o explicatie.
    :))

    :)
    Pai nu eu am intrebat "ce ii trebuie unui om sa fie om", ci nenea din clipul tau!
    :))
    Tu ai intrebat ce-i trebuie unui om sa fie porumbel, nu ce-i trebuie porumbelului sa fie porumbel!
    :))

    mmm... interesanta ciorba. Nu stiam ca se pune marar la ciorba.
    Patrunjel da, leustean da... marar ba!
    sarut'mana pentru impartasirea retetei.

    :)
    Interesant: preparam mancare pentru Dumnezeu si o mancam noi...
    :)))
    Dar nu putem face invers?

    RăspundețiȘtergere
  14. :)
    iaca, vorbesti de "lup" si apare "oaia"!
    :))
    Salut, fata frumos colorata!

    Metaforele uneori sunt eronate: porumbelul, desi omul il percepe ca "mesager al pacii", nu este taman asa.
    Mesager da. Dar poate fi si al pacii, si al razboiului.
    Plus ca, aidoma altor vietuitoare, si el lupta cu indarjire pentru supravietuire.
    Doua "clanuri" de babuce se bat de mama focului daca sunt puse in ipostaza de a imparti mancarea.
    Ba chiar se bat si in interiorul "clanului".
    Suna frumos, idilic, sintagma, realitatea insa este cu totul alta.
    Nu cu picioarele de plumb, ci cu aceiasi "tara" supravietuirii.
    :))
    Literatura a fost inventata sa satisfaca intelectul uman, sa-i suscite interesul si sa dezvolte fantezia, nu sa inlocuiasca realitatea.
    Zic si io...

    RăspundețiȘtergere
  15. Blue, Blue, Blueeee...>:D<

    Iarta-ma !

    RăspundețiȘtergere
  16. Am iertat deja, Nima!
    Şi tu să mă ierţi, te rog.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună ziua, Andrei.

    Îmi cer iertare pentru ceea ce am greşit faţă de tine.
    Te iert, la rându-mi pentru ceea ce consider că ai greşit faţă de mine.
    Mă simt mai confortabil atunci când nu interacţionăm, de aceea prefer să stau departe.
    Îţi mulţumesc pentru lecţiile pe care mi le-ai oferit.

    Cu bine,

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna seara, frumosilor, chiparosilor!

    :)
    parca asist la o telenovela protevista.

    Blue, fata frumos colorata, eu ma simt confortabil indiferent de prezenta sau absenta cuiva.
    E-adevarat, ma apuca uneori DORUL.
    :))
    Multumesc pentru iertaciuni, dar cu ele ne putem spala pe cap, la figurat.
    Atata timp cat cauza ce a determinat "greselile care cer iertare" nu a fost indepartata.

    La propriu, ne putem spala taratacutza.

    Eu stiu despre iertare ca ea necesita fiintare atunci cand un sapiens poarta in suflet (partea tartacutei responsabila cu emotiile) dusmanie, ranchiuna, si alte energii din acestea negative care afecteaza nu numai pe cel dusmanit, ci si pe cel care dusmaneste(poate cel mai mult pe el)

    Iertarea este ca un burete care sterge din tartacutza "cauza". Stinge starea conflictuala din interiorul acelui individ/a.
    :)
    Ori, din cate credeam eu, noi nu ne dusmanim.
    Nu ne purtam sambetele... unii dintre noi trec doar pe trotuarul celalalt de teama sa nu prinda iar viata "cauza" (nefiind stearsa, chiar daca scoatem pe gura, sau pe tastatura "iertarea").

    E dreptul tau de a alege cu cine interactionezi. De altfel, nu te-a obligat nimeni sa faci ceva aici, in virtual... poate Nima, indirect... sa-ti ceri iertare.
    :))
    Nu ai nici de ce sa-mi multumesti. Lectiile nu au fost "lectii" ci o expunere a unui alt punct de vedere. Dar, fiecare interpreteaza conform sablonului (... de procesare).
    :)
    Toate cele bune!
    Sa-ti fie bine, oriunde ai vietui (virtual/real).
    Imbratisare maaaaaaaaaaaare, rotunda, de gashca.
    O seara minunata, tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Andrei,

    Am o singură întrebare şi ţi-aş mulţumi dacă mi-ai răspunde: cu ce anume consideri că am greşit faţă de tine?

    RăspundețiȘtergere
  20. :)
    Buna de upa amiaza, fata frumos colorata!
    "mi-ai multumi daca ti-as raspunde"...
    :)
    Oare de ce suntem dependenti de fapta si rasplata?
    Dam dar asteptam ceva in schimb, iubim "daca", "ca sa", "pentru ca"...

    Suntem dependeti de acest tandem fapta/rasplata pentru ca educatia este similara (din pacate) dresajului.
    In fine... e alt subiect de discutie.

    Cu ce ai gresit?
    Pai in afara faptului ca ai dezvoltat o "vendeta" si cum ai prins prilejul sa te plangi "pe dupa pom" (adica a barfi) te-ai descatusat, cu absolut nimic.

    Dar greselile acestea nu necesita iertare. Fiecare om se comporta conform educatiei (dresajului).
    Ne spunem lucruri frumoase in fata, ne umplem de "iertaciuni" si "multumiri" si in spate ("pe din dos") cum gasim o persoana de "incredere" incepem sa scoatem la lumina gandurile adevarate.
    :)
    In locul adevarului preferam minciuna, subterfugiile, "bunul simt" inteles extrem de prost (in opinia mea).

    Dar, repet, nu sunt greseli care sa necesite iertaciuni virtualotelenoveliste.
    :)
    Acea parte a tartacutei mele responsabila cu emotiile nu este afectata, nu exista cauza (stare conflictuala) care ar trebui stearsa.
    Nu ma-ncarc cu poveri de dragul autovictimizarii.

    O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  21. Îţi mulţumesc pentru răspuns.
    :)
    Acum consideri subiectul încheiat?
    Dacă da, atunci o să mă retrag în tăcerea şi distanţarea de dinaintea acestui schimb de comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  22. :))
    Cu placere, BLue, cu placere!
    Nu ma intreba pe mine daca consider subiectul incheiat, intreab-o pe Nima. Ea l-a deschis.
    Pentru mine a fost incheiat cu mult timp in urma.
    :))

    Haraso.
    si
    ... Dasfidania!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  23. - A sosit cumnatu' din Viena ...:D
    De parca asta ar fi o scuza ! Si-asa nu am loc la calculator, iar cand am ...imi sta mintea-n loc ! ( sper sa am ceva , ceva ...hmmmm, dar sa nu ma bazez pe asta !)

    - Dragilor ...
    Chiparosule si Iris-Happy-Blue,

    Amandoi aveti o minte sclipitoare si puternica, amandoi STITI ce spuneti.
    Aici , in virtual nu suntem numai in idei , concepte , judecati ...aici suntem si in corpul emotional...
    Blue nu mai are frica de sentimente ...le accepta si se-ncrede in ele.
    Tu Chiparosule ( parerea mea de puturoasa-batrana-si-neprofesionista in "cele"... )nu-ti lasi sentimentele libere ( de minte)...hmmm...daca-ti spune cineva ca te iubeste n-o spune ca sa te "hraneasca" numai pe tine ci mai ales sa se hraneasca pe el insusi ...
    Sa tot caut cauza-efectul analizand fiecare parte ?...Dar daca doar le recunosc si trec mai departe ...cautand sa echilibrez/dezechilibrez balanta cu altceva ?
    Toate trec ...Si-n virtual!
    Si ce daca vorbele scrise raman ? AU FOST !
    Cand IERTI...ierti fara sa analizezi asta !
    IERTI.
    Nu poti uita, dar poti sa ierti ...si apoi comunici cu atentie ...

    Hmmm...ma simt aiurea, dar accept si asta :)))
    Daca Blue a atras atentia asupra vietii ei, eu m-am gandit la dificultatile vietii mele ( vreau sa-l aud pe cel care nu are !) si nu m-am implicat ...
    In virtual este vorbarie, in "real" este actiunea si cele de vazut...

    Pai ...sa ne iubim vorbaria si Spiritele ce fac vorbele sa trezeasca emotii .

    Va iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  24. Nima,

    Răspunsul meu e cât se poate de simplu: am încetat să mă mai "văd" în oglinda numită Andrei. E doar o constatare, fără urmă de orgoliu sau resentiment.
    M-ai "chemat" şi am dat curs chemării tale, curioasă şi interesată să citesc părerea lui. Am considerat-o un fel de confruntare cu mine însămi.
    Mai mult decât să spun ceea ce am spus deja, n-am cum. Ar însemna să scornesc şi n-am de ce s-o fac.
    O zi bună tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  25. Mdaaa...Cunosc ceva, ceva din teoria cu "oglinda" ...:))) Dar nu cred in ea .
    Nu ma vad in nimeni din lumea asta ( cat am intalnit din ea )!
    Nici macar in copii mei ; sunt doua lumi la facerea carora am fost folosita.
    Asta-mi place !
    Ii mai intreb cateodata :)))" De unde ati venit , cine sunteti si de ce va SIMT... mai ales cand sunteti departe de mine ?"

    Nimeni, niciodata , in aceasta lume nu-ti va putea spune cine esti .
    Eu sunt batrana ...si inca ma "caut" :))
    Cand voi gasi Adevarul ...atunci voi fi libera de aceasta lume :)))

    - Nu ma caut in Blue, Andrei, Serban , Cristiana sau Dan Ioanitescu ...caut doar emotiile pe care le desteapata "vorbaria" lor...

    Spiritul meu , saluta Spiritul vostru !

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. :)
    sarut'mana, Nima!
    Apreciez gestul tau nobil.
    Din cate a putut tartcuta mea sa inteleaga - ne iubesti la fel de mult pe amandoi si ai dorit sa fim precum odinioara (prieteni si volubili).
    Numai ca toate stau sub semnul efemeritatii. Relatia dintre Blue si Tzuguiatul s-a dezvoltat, a trecut intr-o sfera mai inalta...

    :)
    Nici eu nu cred in bla-bla-ul cu oglinda.
    Mereu spun: conteaza receptorul.
    Un om nu poate fi o oglinda, pentru ca nu poate renunta la subiectivism.
    Practic "oglinda" este feedbackul: cum te percepe acel om, dupa ce te-a trecut prin filtrul mintii lui, prin emotiile lui, prin experientele lui etc.
    Plus ca, spiritualistii, au uitat sa spuna ca acea "oglinda" sufera modificari permanente, influentata fiind de starea de moment a celui ce "face pe oglinda", de prejudecati, de parerile celor din jur etc.
    :)
    Stii ce am observat de-a lungul anilor (atat in virtual, cat si in real)?
    Ca oamenii fac alergie nu la MINCIUNA, ci la pareri care le afecteaza parerea despre sine.
    Spune-i unui om minciuni pozitive si esti cel mai bun prieten al lui; spunei minciuni negative si devii dusman.
    Nu pentru ca l-ai mintit, ci pentru ca i-ai spus ce nu i-a convenit!
    :)
    Asta tine tot de educatie ("dresaj").

    Sarut'mana pentru tot.
    Constiinta mea saluta constiinta ta!
    Sa ai un sfarsit de saptamana precum ti-l doresti!

    Blue, sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  27. De 2 zile tot încerc să leg un răspuns.
    Încep să scriu şi apoi abandonez destul de repede, fiindcă nimic din ce scriu nu pare a fi în acord cu mine.
    Dar ce simt, ce gândesc despre asta?
    Nimic. Mi-e indiferent.
    Pur şi simplu, sunt golită de orice gând sau emoţie în legătură cu această discuţie.

    Să fiţi şi să vă fie, aşa cum vă doriţi voi!

    RăspundețiȘtergere
  28. "Relatia dintre Blue si Tzuguiatul s-a dezvoltat, a trecut intr-o sfera mai inalta..."
    ( 13:20)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  29. Dacă n-aş crede în Dumnezeu şi în faptul că EL este cel care alege pentru mine, atunci aş zâmbi.
    Dar am convingerea că totul se desfăşoară după Planul Lui, aşa că mă mulţumesc să stau cuminte şi să vad continuarea "poveştii".

    Nima, încă mai eşti un porumbel alb cu plumbi de picior. Chiar dacă nu pare. Iar plumbii sunt din cei de flintă, ca să se înţeleagă.
    Duci muniţie... încă.
    :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere