.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 4 mai 2011

miercurea fara cuvinte ( 8 )




(initiativa : intre vis si realitate )

33 de comentarii:

  1. :)
    sarut'mana, Nima!
    M-ai pus in dilma...
    se asorteaza argintul cu violetul, dar ce vrea sa sugereze poza?!
    hm...

    RăspundețiȘtergere
  2. andreiraduM...

    Ia sa vad ce-mi vine-n minte :

    -Doua planuri ...paralele .
    -Distanta in timp si spatiu ...
    -Comunicarea la distanta ...
    -"Ceva "ce se reveleaza in planul meu constient ...

    Hmmm ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. andreiule, telefonul e sinele superior al xXx cu ceas. xXx mai caraie maraie mai asteapta dezamorsarea; cand vine, comanda se executa nu se mai discuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am inchinat la toti strabunii si-am ingenuncheat la mormintele lor
    http://www.youtube.com/watch?v=SrvdudY0_QQ&feature=related
    NICI

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    Nima, Nima!
    Iar tragi cu cel de-al treilea ochi la gândurile mele?
    :))
    Te îmbrăţişez, minune de OM.

    RăspundețiȘtergere
  6. o masa cu doua placi de sticla?
    Frumos cadrul... chiar artistic as spune!

    RăspundețiȘtergere
  7. parca ar fi un dialog trecut viitor, printr-un perete transparent de sticla. se pot vedea dar sunt separate mereu...frumoasa compozitie!

    RăspundețiȘtergere
  8. cosmin...
    Nu cred ca strabunii sunt ca-n film ...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Blue ...
    Nu eu trag ... Ochiul ma trage pe mine :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen...
    Masa are o placa de sticla .
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. aA...
    Multumesc.

    Am incercat sa intru la tine .Imi ceri mailul ...si nu-l dau ! :D

    Azi am vazut postarea ta .
    Papadia si lacusta ..

    O REVELATIE A EXTRAORDINARULUI !

    ( Floarea vietii ..."gazda" a vietii )

    RăspundețiȘtergere
  12. Suntem dăruite de Dumnezeu cu bucuria acestui fel deosebit de a comunica.
    Are EL un plan cu asta, de ne-a adus laolaltă. Altul decât să ne uimească şi să ne facă să zâmbim!
    :)
    Starea mea de sănătate e cam precară în această perioadă, aşa că asigură-ţi o protecţie bună înainte de a te conecta.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt intr-o perioada cand nu eu ma conectez...Nu-sh ce imi aseaza alaturi "oul" energetic al unui om si ma lasa sa ma uit .
    :))) Nu esti contagioasa. "Vindeci" o vina de-a ta !

    Am amanat sa postez un "sfat" pentru tine ( am inceput cu energizarea sistemului inmunitar prin Reiki ).

    - amesteca o lingura de urzica proaspata, tocata , cu o banana facuta piureu.
    - bea zilnic o cana de ceai de coada-calului ( planta se lasa un minut in apa fierbinte )
    - incearca , dimineata , suc , parti egale : mar, telina si morcov

    Si...linisteste-ti Mintea prin hranirea Inimii :

    - apesi cu unghia degetului mare a mainii drepte radacinile unghiilor mainii stangi
    - bate , usor,cu varfurile degetelor ,linia mediana a capului , ce uneste fruntea de ceafa , descrescent, schimband mainile ( 3 minute )

    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. fotografia...interesanta compozitie...
    din punctul meu de vedere florile reprezinta o constanta si un liant indiferent de timp sau timpuri pentru ca ceasul si telefonul apartin unor felii de timp diferite...

    RăspundețiȘtergere
  15. viaţa are trei dimensiuni: lungime, lăţime şi adîncime. Prima dimensiune corespunde timpului . Cea de-a doua dimensiune aparţine plantelor Cea de-a treia dimensiune echivalează cu viaţa omenească.
    Cam asa am vazut eu aceasta compozitie

    RăspundețiȘtergere
  16. pandora ...
    Fiecare dimensiune are constanta ei ...Se-ntalnesc unde diferentele dintre constante sunt f.f.f...mici .

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. IULISA...
    ...mai ales adancimea din noi !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Sărut măna Nima
    Profund mesajul , dacă îl "rumegi" îndeajuns de mult !

    RăspundețiȘtergere
  19. Excelentă compoziție!Felicitări Alina.

    RăspundețiȘtergere
  20. S-a spus deja totul! Atat mai adaug: ingenios si... frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. eu sunt de acord cu IULISA. seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  22. nima nima..'oata si manipulatoare observatoare stai sa rad :)) faci poza la revelatie :))
    cuvant-inghetare in timp; scoti tesatura si-i aduci revelatia in afara relatarii-relevarii prin spunere si observi cum sinele se descopera si cum se pozitioneaza cu subiectivul. observand defapt cutumele fiecaruia si probabil actul pentru care a venit. sa-l implineasca - sa-l invete.
    psihointeresant,,foarte foarte. spui mcpatrat si toti se opresc in enunt si ti-l reflecta dar ..hmm..nu credeam sa ajung sa spun vorba cu poza si cuvintele, cum sunt stimulate si scoase din blocajul reflexiei oglinda.

    numai ce vin de pe blogul andreiului. el nu intelege, spune. la comenturi, un japonez, zice ca totu-i minunat (nah bine, cum am zis si eu). ma duc pe la japonez pe blog, minune ca-n rai de imagini..primul sentiment, mai, un om care gaseste atata frumusete.. defapt ei, sunt alta "specie";
    e traditie, cultura si mod de viata. (mi-i aduc aminte din peripluri cum merg - tctctct grupulete cu aparatele si inainte de a poza - oioioioio)

    ma intorc la asociere. simpla. 1 om (cuplu) - o gloata bezmetica. nima, e de rau. se incarca la baterii (dupa conspirationism, sa scoata lighioana). vezi ca au cam rarit-o si "invadatorii" in transmisii si nu-mi miroase bine;
    subiectivu' meu. sa echilibrez impersonalul ca l-am folosit destul.
    ma mai amuza (am chef de vorba) cei cu "echilibru" in sus si-n jos. da, e perceptia umana a intaii manifestari, judecata divina.

    as vrea sa ma ajuti. o sa-ti fac o demonstratie de afirmatie socanta. si o fac cu atat mai mult cu cat am vazut atitudinea fata de basm. chiar si unde e apreciat.
    exista, (legenda lui Merlin, un film, "Never Ending Story", "The last unicorn") un aspect esential: unde se termina basmul (credinta in realitatea lui) se termina realitatea;

    exista un basm in care fat-frumos trece pe o pasare, nu mai stiu, gaia..aici te rog sa ma ajuti; ea manca 3 vitei parca sa-l treaca si lui i se termina bucatele..isi taie din calcai pentru ultima ora .. pasarea isi da seama si pastreaza sub limba (bucata) si i-o da inapoi. reproducerea e aproximativa :))
    afirmatia: bucata inca o am.
    ca de n-ar fi nu s-ar povestii, nima..
    de n-ar fi nu s-ar povestii;
    ELE sunt realitatea si noi, copiii care reVIU la ea. alegerile se fac; stiu ca intre toate, asta e cea mai grea.

    RăspundețiȘtergere
  23. SoriN...

    Suntem ( ca si pietrele) vii ( ca si plantele ), ne miscam ( ca si animalele),observam si cautam cu ...Spirit !

    RăspundețiȘtergere
  24. se-cret...

    O felicit si eu pe ...Alina ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. cosmin...
    >:D<

    - cuvantul suna in adancimea din mine, dar tin buzele stranse : cine are ureche ...aude ! Si din vibratia propie i se va naste propiul ...cuvant .Asa ajunge pe Cale :)

    - daca am avea "echilibru" nu am mai invata nimic.

    - deja...mortii isi ingroapa ...mortii :D

    - blogul lui andreiul ...nu este andreiul .

    RăspundețiȘtergere
  26. ...admira porumbeii, dar se s a c r i f i c a pentru Om ( gratia !)

    - ai dreptate despre basm ... cand stau nemiscata si-mi vad umbra cum se misca ...

    - "bucata inca o am"...parca pasarea ..ghionoaia, a primit bucati din pulpe ( se povesteste ca, o rasa plasmatica - uniex- a omului , "inmugurea" prin pulpe ..:D

    RăspundețiȘtergere
  27. asa asa ghionoaia - gaia, ma pun eu la punct in mai putin de o ora a mea, cand incep sa-i povestesc celei mici.
    andreiul, blue, tu, care o fi al cui o fi.
    alegerile, faca-se!
    cantecul care l-ai pus ultimul, e de la o formatie - His Infernal Majesty (HIM) - ”Join me in hell”

    RăspundețiȘtergere
  28. ..cam e enjoy the hell deja. am vizionat http://www.imdb.com/title/tt1401113/
    si..suntem pe ultimul nivel; tradarea; patul (visul) masa (informatia) si usa (credinta-biserica) se vand. nu-i de mirare ce aproape e tartoru'.

    RăspundețiȘtergere