.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 20 mai 2011

in liniste


- Am iesit in noapte , si am facut cercuri largi in jurul blocului...
Mirosea , inca, a iarba cosita , iar din apartamente se auzeau farfuriile , lovite usor, ca-ntr-un ritual ce-ncepuse cu " multumim Doamne pentru mancarea asezata pe masa " si se "inchidea" cum se-nchide Sfanta-Sfintelor...
Vecinul de la patru, isi fuma in liniste tigara iar la parter se vedea palpaitul candelei.
O boare de vant misca coroana copacilor...
M-am oprit langa plopul batran si maret , obsevandu-i varful cum se-nfige in indigoul cerului.
Era liniste in Cer si-ncredere pe Pamant.
Am plans putin , rugandu-L pe Dumnezeu sa ne ajute sa ne amintim usa prin care a iesit din interiorul nostru... in exterior. Sa o deschidem si sa nu ne mai simtim sufletele atat de singure si departate .

***
Un pescarus a sfasiat linistea noptii , zburand, deasupra mea ...in cercuri largi !


( pictura: Odilon Redon )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu