.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 24 aprilie 2011

"raspunsuri"

Am citit tema concursului lansat de MOST WANTED BLOG ...
Am despicat-o in intrebari :
"- Ce am avut ?
- Ce am ?
- Ce voi avea ?
- Ce las in urma mea ?"
Si mare greseala am facut , pentru ca ...m-am pierdut !
Prea repede am inteles "mesajul", dar greu sa gasesc un raspuns.

***
Aseara am vazut un film ( Nu citesc recenziile.De multe ori cuvintele ucid ...asa ca las Spiritul sa gaseasca ceea ce am nevoie )

"The Warrior's Way"...este filmul ...
Si din el am "oprit" patru imagini :

1. Am avut



2. Am



3. Voi avea



4. Las in urma mea




Si-mi caut cuvintele si ceva curaj sa pot scrie despre ...

2 comentarii:

  1. foarte frumos compus ! e chiar un adevarat mesaj! imi cer scuze ca am aparut asa de tarziu cu un comentariu

    RăspundețiȘtergere
  2. Liviu R....

    Nu-si au rostul scuzele ...Chiar daca nu am intrat la comentarii pe MWB , trec , pe acolo, in tacere si cu admiratie !
    Incerc ...sa scriu despre ...Si, poate ma inscriu.. . Vedem !
    Cu stima !

    RăspundețiȘtergere