.

"Etica: efortul seninătății de a înțelege lacrimile."
(Andrei Pleșu)

luni, 10 mai 2010

Ninsoarea plopilor...


Ma sprijin de pervaz si-n fereastra larg deschisa, imi pandesc secunda de fericire.
O adiere imi arunca in fata cu fulgii plopilor.
E anotimpul in care ning plopii !!!

Si i-am promis LUIZEI , ca ne vom intalni in fiecare an , in anotimpul in care ning plopii.
Amandoua, descoperisem acest anotimp, in drumul inceput in Liceu.
Era numai al nostru.
Cautam cel mai mare vartej al fulgilor de plop. Ne asezam pe pamant si , in soapta, puneam cele mai teribile intrebari si alegeam cele mai socante raspunsuri.
Si...oriunde , in lumea asta, ne-am fi aflat, ne intalneam cand ningeau plopii.
Trecusem la o etapa matura de intrebari si raspunsuri...la fel de teribile si socante.
In '93, LUIZA ...a trecut VADUL. N-a vrut sa-si ia ramas bun. A zambit, stiind ca o voi astepta in fiecare an , in anotimpul cand ning plopii.

S-a oprit secunda...si-o simt!
Eu: „ Teribil : Poti sa vii la mine ?”
Ea: „ Socant: Deja te tin de mana !”

4 comentarii:

  1. Postarea ta imi da sperante. :)
    Cateva nopti la rand am visat-o pe Lili, sotia mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. In Dragostea voastra vei gasi "secunda", si-ntr-un gest al fetelor voastre...
    CREDE...indiferent de Credinta .
    Si mergi mai departe.
    La cap-de-drum ( oricare drum ti-ai alege ), Lili va fi acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de ce nu mă pot împăca defel cu moartea, cu veşnicia ei? De ce nu mă pot împăca cu mine însămi, ca să o accept pe ea? Mă gândesc mereu că timpul mă va ajuta să o percep ca pe ceva dat şi firesc, dar mi-e greu să cred. La fel cum mi-e greu uneori să cred că nu e nimic definitiv.

    RăspundețiȘtergere
  4. mmi...

    Cu Timpul,cu Timpul...copil-drag !

    RăspundețiȘtergere