.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 7 mai 2021

Vide cor meum - "Priveşte în inima mea



Corul: 
Şi gândindu-mă la ea
Un somn dulce m-a cuprins

Eu sunt Domnul tău,
Priveşte în inima ta,
Şi din această inimă arzând
Inima ta
(Corul: Ea tremurând)
Se hrăneşte umilă.
L-am văzut plângând şi apoi s-a îndepărtat de mine.

Bucuria e preschimbată
În plâns amar.

Eu sunt împăcat,
Inima mea,
Eu sunt împăcat,
Priveşte în inima mea."

***

Vide cor meum

Chorus: E pensando di lei
Mi sopragiunse uno soave sonno

Ego dominus tuus
Vide cor tuum
E d'esto core ardendo
Cor tuum
(Chorus: Lei paventosa)
Umilmente pascea.
Appreso gir lo ne vedea piangendo.

La letizia si convertia
In amarissimo pianto

Io sono in pace
Cor meum
Io sono in pace
Vide cor meum

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu