.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 7 mai 2020

Împotriva sorţilor (Against All Odds • Take a Look at Me Now • Phil Collins)



"Cum te pot lăsa să pleci aşa,
Să te las să pleci fără urmă?
Când stau aici respirând odată cu tine,
Tu eşti singura care m-a cunoscut cu adevărat.

Cum te pot lăsa să pleci de lângă mine?
Când tot ce pot face e să te privesc plecând,
Căci am trecut prin bucurii şi necazuri împreună
Şi am plâns împreună,
Şi eşti singura care m-a cunoscut cu adevărat.

Aşa că uită-te la mine acum
Căci a rămas un gol
Şi nu mai e nimic aici care să-mi amintească
Doar amintirea chipului tău.
Aşa că uită-te la mine acum
Căci a rămas un gol
Şi ca tu să te întorci este un lucru împotriva sorţilor.
Şi trebuie să-i fac faţă acestui lucru.

Aş vrea să te pot face să te întorci din drum,
Să te întorci şi să mă vezi plângând,
Sunt atâtea lucruri pe care am să ţi le spun,
Atâtea motive pentru care
Tu eşti singura care m-a cunoscut cu adevărat.

Aşa că uită-te la mine acum
Căci a rămas un gol
Şi nu mai e nimic aici care să-mi amintească
Doar amintirea chipului tău.
Aşa că uită-te la mine acum
Căci a rămas un gol
Şi tot ce pot face e să te aştept
Şi trebuie să-i fac faţă acestui lucru.

Uită-te bine la mine acum
Căci voi sta aici
Şi ca tu să te întorci este un lucru împotriva sorţilor,
E şansa de care trebuie să profit.

Uită-te la mine acum"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu