.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 12 februarie 2012

acum


Bat clopote hipnotice.
Si ies, din case, femei cernite, ce curg spre biserica din capatul strazii.
Doar pitigoii si vrabiutele se sriga–n veselie ciugulind din catina de sub fereastra .
Soarele mi se arunca in ochii , fara sa ma raneasca .
ESTI catre mine .
Si te rogi cu mine !
Mi-ai dat iubire, ura, tristete, bucurie, cald, rece....
Si m-ai dezvelit, apoi, de toate !
Mi-ai dat sa stiu ...ca eram dinainte de a sti ca sunt !
Mi-ai dat forta in Viata asta ...sa las numai sa se-ntample.
Si m-ai lasat sa impart Iubirea , intre TINE, copii mei, barbatul langa care n-o sa fiu niciodata ...si-atatea si atatea rasarituri si apusuri ...

Ma inalti in ruga .

Bat clopote , iar eu imi flutur voaluri albe in fereastra

*
( pictura: John Atkinson Grimshaw )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu