.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 26 octombrie 2021

Kyle Cease:

 



"Eu am probleme în ultima vreme în a mă conecta cu alți oameni, pentru că de cele mai multe ori, cei din jur abordează în conversații subiecte care nu prezintă absolut niciun interes pentru mine.
Sunt conversații în care nu simt nicio dorință să mă implic, nu-mi face nicio plăcere să-mi irosesc timpul vorbind despre nimicuri.
Din punctul meu de vedere, o conexiune adevărată este una în care comunic de la suflet la suflet cu celălalt, în care mă simt liber să-mi spun adevărul, să mă arăt autentic.
Din punctul meu de vedere, o conexiune adevărată este una în care persoana cu care comunic mă vede cu adevărat, mă aude cu adevărat, când pot să-i împărtășesc acelei persoane fără nicio reținere ceea ce simt și la nevoie, ea mă ajută să procesez ceea ce simt.
Și poate că dacă vă uitați la cei care sunt prietenii voștri constatați că nu prea sunt printre ei oameni care să întrunească aceste condiții.
Dacă voi mențineți niște prietenii doar pentru că ați fost colegi de liceu cu acei oameni sau pentru că susțineți aceeași echipă de fotbal sau pentru că v-ați distrat împreună ani la rând, acelea nu sunt adevărate prietenii, nu sunt conexiuni de la suflet la suflet.
Și da, dacă alegeți să țineți în preajma voastră doar oamenii cu care aveți o conexiune la nivel de suflet s-ar putea ca pentru un timp să rămâneți singuri, dar veți crește vibrațional, pentru că vă onorați rezonanța, nu vă mai petreceți timpul cu oameni care au o energie foarte diferită de a voastră, care vă trag în jos vibrațional."


(Violet Oakley, ca. 1900 - Eva Watson-Schütze photographer.)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu