.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 21 iunie 2018

La întrebarea „de ce scoți atât de ușor oamenii din viața ta”, Oprah Winfrey a răspuns:





„A trebuit să fac curățenie, la un moment dat, în viața mea; să elimin oamenii a căror energie nu era benefică pentru mine, pentru ceea ce îmi doream eu să fiu în lume.
Mi-am dat seama că sunt oameni care nu își asumă responsabilitatea pentru energia lor, și atunci mi-am asumat eu responsabilitatea de a alege ce energie permit să îmi fie adusă în spațiul meu. 

Asta mi-a schimbat viața.
Ceea ce știu este că nu poți continua să evoluezi în viață la următorul nivel, și la următorul dacă te înconjori de energii care te doboară, care sug energia vitală din tine. 
Am învățat că suntem răspunzători doar de energia pe care o aducem cu noi, suntem răspunzători de energia pe care permitem să ne înconjoare. 
Foarte, foarte, foarte important!
Și știu că toți cei care mă ascultă acum știu că am dreptate; ei știu că există oameni „aspiratoare” de energie în viața voastră, care sug energia…. care absorb energia vitală, la propriu, din noi.
Dar nu vei putea fi niciodată cine ești menit(ă) să fii, sau să mergi pe drumul tău, atât timp cât te vei înconjura de „sugători” de energie.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu