.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 29 mai 2018

La vârsta mea, gata, cântecele astea nu le mai pot auzi!



"Dragostea e o minciună
Te istovește
Dragostea nu este un prieten
Până la sfârșit.

O poți numi un joc
Poți să-i dai ce nume vrei
Când e izolată în venă
Nu există durere mai mare.

Am un clopot dar nu sună
Am un cal, dar nu un câine
Și știu că sunt, știu că sunt ...

Dragostea e o minciună
Dragostea e o minciună
Dragostea e o minciună
Și știu că mă duc în jos.

Nu demult, era un timp ...
Dragostea îmi sufă mintea
Nu e nici o lacrimă, nu e nici o îndoială
Până mi-am dat seama ...

Acum sunt mai nervoasă decât dracu
Dragostea dă din coadă
Eu strig, eu plâng
Dragostea e o minciună.

Am un clopot fără inel
Am un bici, dar nu ustură
Și știu că sunt, știu că sunt ...

Dragostea e o minciună
Dragostea e o minciună
Dragostea e o minciună
Și știu că mă duc ...
O poți numi un joc
Dar nu există durere mai mare
Când e infiptă în venă
Și știu că mă duc în jos.

Am un clopot dar nu sună
Am un cal, dar nu un câine
Și știu că, știu că mă duc în jos."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu