.

"Etica: efortul seninătății de a înțelege lacrimile."
(Andrei Pleșu)

joi, 11 noiembrie 2010

Asculta...




"Relaxeaza-te. Inchide ochii.
Incearca , timp de cateva minute ,sa te concentrezi asupra tuturor sunetelor care te invaluie, asa cum isi acordeaza o orchestra instrumentele.
Imediat vei distinge fiecare sunet separat.
Concentreaza-te si ia-le unul cate unul, ca si cum ar fi un singur instrument care le-ar canta .
Incearca sa alungi alte sunete din minte."

( Paulo Coelho - Jurnalul unui mag )


:) Sfatul meu : - Fi atent la bataile Inimii !

3 comentarii:

  1. :)
    hm...
    aceasta este cea de-a doua melodie pe care o iubesc la nebunie!
    Insa in sensul celalalt... al tristetii!
    Este incredibil pentru mine, cata reverberatie poate starni muzica in om.
    Si din acest motiv il iubesc pe DUMNEZEU!

    Coelho, un scriitor, considerat de catre unii mediocru, superficial...
    pentru mine un om al carui talent a reusit sa creioneze extraordinar de bine lectii de viata si intelesuri subtile, fara inflorituri "caligrafice"!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tristetea ? Numai tu poti da definitii corecte !

    Eu...cand nu gasesc Cuvinte sa descriu , zic ca-s trista .
    Cand ma exprim ( si ce daca tip !) , e o bucurie ...
    Cand intre oameni este un SPATIU ...ala este Tristete.
    Intamplator am auzit rasul unei femei si a unui barbat ( subiect tabu !) ...Cred ca aia este adevarata Bucurie ! Ceva asemanator nu am mai auzit .

    - Nu-mi pasa ce zic altii de Coelho.Mi-am ales singura scriitorii si nu mi-a fost jena sa refuz aprecierile celorlalti .
    "Omul care nu pune in practica metafizica sa este ca un magar incarcat cu carti"( Mohamed)
    Coelho ma pune sa incerc, sa probez, sa demonstrez ...sa descopar in interiorul meu facultatea superioara mintii, independenta de intelect ...
    Prin simplitatea povestirii lui , inteleg "complexitatea" mea in lumea asta !

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Stii, cand am auzit melodia aceasta prima data... am simtit ca nu mai pot respira. Eram inca copil!

    Nu stiam cine a compus melodia, nu stiam cine o canta.

    Dupa secunde de "paralizie", cu lacrimi pe obraz, scurse impotriva vointei mele, mi-am revenit!

    Au durat 4 luni (de cautari si neliniste) pana cand am aflat cine o canta, de cine era compusa.
    Formatia Doors.
    Si compusa de Albinoni Thomaso.

    Nu mi-a mai iesit din suflet.
    Am mai ascultat piese de Albinoni, insa niciuna nu a putut starni atata emotie in mine.

    Si acum, ca si prima data, reuseste sa ma "paralizeze", iar lacrimile nu mi le pot opri!

    RăspundețiȘtergere